وکیل مهاجرت به آلمان

وکیل مهاجرت به آلمان

تصمیم به مهاجرت، یکی از سخت ­ترین تصمیم ­هایی است که یک نفر می­تواند بگیرد. مهاجرت به کشور دیگر می­ تواند فرصتهای متعدد آموزشی، شغلی و فرهنگی را برای افراد به ارمغان آورد، رویای کسب تجربه زندگی در شرایطی متفاوت و شانس برخورداری از زندگی با کیفیت بهتر گاهی وسوسه ­کننده است. اما این اتفاق در صورتیکه بدون تجربه پیگیری شود می­تواند تمام این رویای شیرین را به کابوسی تلخ تبدیل کند. این مسأله که از چه طریق اقدام به مهاجرت باید کرد که احتمال شکست آن به صفر برسد، نیازمند بررسی کارشناسان خبره و آگاه در زمینه مهاجرت از طرق گوناگون دارد.

ادامه مطلب »
کالج های المان

کالج های المان

برای افرادی که علاقه­ مند به تحصیلات عالی در خارج از کشور هستند یکی از گزینه ­های پیش رو برای شروع تحصیل، حضور در کالج­ های المان است. کالج یک موسسه آموزشی است که معمولا از هر نظر کوچکتر از دانشگاه است به طوریکه در بعضی کشورها، بخشی از یک دانشگاه است مشابه دانشکده­ های آن. این موسسات علمی حداکثر مدرکی که به افراد اعطا می­کنند مدرک کارشناسی است و البته تنوع رشته­ های تحصیلی در آنها نسبت به دانشگاه پایین تر است.

ادامه مطلب »
شرط معدل برای تحصیل پزشکی در آلمان

شرط معدل برای تحصیل پزشکی در آلمان

در حال حاضر شرط معدل برای تحصیل پزشکی در آلمان برای نمره زیر 17 اصلا بررسی نمی­شود و متقاضیانی که معدل 20 داشته باشند در اولویت بررسی هستند و به همین نسبت از ترتیب الویت ها با کاهش معدل، کم می­شود. البته اگر کسی بخواهد از بورسیه­ های تحصیلی آلمان استفاده کند تا تحصیل پزشکی در این کشور را به صورت رایگان در دانشگاه­ های دولتی آن انجام دهد حتما باید معدل هر سه سال دبیرستان وی 20 باشد. البته اگر معدل فرد کمتر باشد باز هم می­تواند وارد رشته پزشکی شود البته انتخاب پیش روی وی دانشگاه­ های غیردولتی است که هزینه زیادی هم دارند.

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی آلمان

تحصیل پزشکی آلمان

شأن اجتماعی بالا، آینده شغلی تضمین شده، زندگی مرفه، جهانی بودن شغل آینده و چندین مزیت دیگر سبب می­شود که رشته­­ های پزشکی و پیراپزشکی برای اکثر مردم وسوسه انگیز شود و افراد زیادی تمایل به تحصیل این رشته­ ها را داشته باشند. مساله اصلی در پزشکی آن است که علاوه بر علم و اطلاعات نیازمند تجربه و مهارت است که این دو با کمک امکانات پیشرفته و فناوری بالا می­توانند بدست آیند. یکی از کشورهایی که از بهترین فناوری­ ها در حوزه درمان برخوردار است کشور آلمان می­باشد بطوریکه دانشگاه ­های پزشکی آن همواره جزو بهترین­ های جهان هستند از این حیث تحصیل پزشکی آلمان همواره در رقابت شدیدی قرار داشته است.

ادامه مطلب »
راه های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت

راه های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت

این روزها زندگی در یک کشور خارجی در میان اهداف بسیاری از ایرانیان قرار دارد. دلایل زیادی برای این موضوع می توان نام برد. از جمله: تجربه زندگی متفاوت، استفاده از آب و هوای جذاب کشورهای دیگر، دسترسی به امکانات آنها و… . ترکیه به دلیل داشتن مرز مشترک با ایران، سیاستهای خوب مهاجرپذیری همانند عدم نیاز به ویزا برای اقامت های کمتر از 3 ماه، داشتن دانشگاه­های بین المللی و با اعتبار جهانی، کشوری اروپایی و آسیایی بودن، نزدیکی فرهنگی با ایران و … برای بسیاری از افراد وسوسه برانگیز است.

ادامه مطلب »
چطور بدون پول مهاجرت کنیم

چطور بدون پول مهاجرت کنیم

از آنجا که تصمیم به مهاجرت بر روی تمامی جنبه های زندگی افراد می تواند تاثیر بگذارد لذا بسیار مهم است که روش درستی برای آن انتخاب شود. زمانی که بحث مهاجرت پیش می آید از جمله اساسی ترین سوالات آن است که هزینه این فرایند به چه میزان است؟ به چه صورتی می توان هزینه ها را کاهش داد و اصلا چطور بدون پول مهاجرت کنیم؟

ادامه مطلب »
بدنیا آوردن فرزند در ترکیه

بدنیا آوردن فرزند در ترکیه

از آنجایی که ترکیه کشوری اوراسیایی است بسیاری از افراد ترجیح می­دهند شاهد بدنیا آوردن فرزند در ترکیه باشند. این کشور زیبا امکانات نسبتا خوبی در زمینه تحصیل، اقتصاد، گردشگری و … برای افراد فراهم می­کند و لذا معمولا ایرانیانی که به دنبال کسب تجربه های جدید هستند آن را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می­کنند.

ادامه مطلب »
تحصیل در رشته های پزشکی در ترکیه

تحصیل در رشته های پزشکی در ترکیه

برای ما ایرانیان پزشکی همواره رشته ­ای جذاب و پر از رمز و راز بوده است و البته انگیزه های زیادی برای این واقعیت می توان معرفی کرد، مثلا امید به داشتن درآمد بالا، جایگاه اجتماعی ویژه پزشکان، مقبولیت بالای این رشته در کشور ما، آینده شغلی و … . از آنجا که هزینه تحصیل رشته­ های پزشکی در ترکیه نسبت به دیگر کشورها بسیار مناسب می‌باشد تمایل به تحصیل در این کشور از سوی ایرانیان زیاد است.

ادامه مطلب »
اقامت و شهروندی ترکیه از طریق ازدواج

اقامت و شهروندی ترکیه از طریق ازدواج

اقامت و شهروندی ترکیه از طریق ازدواج با یک شهروند ترکیه برای بسیاری از افراد گزینه مناسبی برای مهاجرت است. خوبی این روش این است که برای انجام آن احتیاجی به دریافت ویزا نیست. نباید فراموش کرد که هر کشوری قوانین خود را برای این موضوع دارد و ترکیه نیز از این قاعده مستثنی نیست. از آنجا که متاسفانه همواره بی قانونی هایی در این زمینه شده است، ترکیه قوانین سخت گیرانه تر را در سالهای اخیر اعمال می کند. 

ادامه مطلب »

مهاجرت و اقامت ترکیه با تولد فرزند

کسانی که قصد زندگی دائمی و یا طولانی مدت در ترکیه دارند می­توانند مهاجرت و اقامت ترکیه با تولد فرزند را به عنوان مسیر مهاجرت خود در نظر بگیرند. کشور ترکیه قوانین خاصی برای دادن اقامت از طریق تولد دارد به عنوان نمونه ترکیه تابعیت مضاعف را نیز می­پذیرد. یعنی برای اخذ تابعیت این کشور نیاز به باطل کردن تابعیت سابق خود ندارید. از این رو تولد فرزند در ترکیه برای بسیاری افراد از گزینه های خوب مهاجرتی است.

ادامه مطلب »
هزینه مهاجرت به ترکیه

هزینه مهاجرت به ترکیه

زندگی در کشوری به جز سرزمین مادری می­تواند هزینه های زیادی را برای افراد تحمیل کند. علاوه بر هزینه های جاری زندگی همچون خانه، هزینه حمل و نقل، خوراک و بیمه و … گاهی هزینه هایی به علت عدم آگاهی از شرایط کشور مقصد باید پرداخت کرد که میتوان تنها با کمی صرف وقت جهت مشاوره و کسب اطلاعات این هزینه های زائد را از بین برد. همکاران ما در موسسه راه مهاجرت در این زمینه می توانند کمک شایانی به افراد متقاضی کنند.

ادامه مطلب »
وکیل و مشاور مهاجرت به ترکیه

وکیل و مشاور مهاجرت به ترکیه

یکی از مهمترین مسائل در مهاجرت داشتن اطلاعات کافی در این خصوص است. باید قبول کرد که همه ما فرصت کافی برای جمع آوری همه اطلاعات و در همه زمینه ها را نداریم لذا بهتر است از راهنمایی کارشناسان خبره و کارآزموده در این مسیر کمک بگیریم. در حقیقت یک وکیل و مشاور مهاجرت به ترکیه با تمام قوانین آشناست و چون با زبان ترکی را نیز بسیار آشناست می­تواند با تسلط و تجربه ای که دارد فرایند مهاجرت و گرفتن اقامت را ساده کند.

ادامه مطلب »