وکیل مهاجرت به آلمان

تصمیم به مهاجرت، یکی از سخت ­ترین تصمیم ­هایی است که یک نفر می­تواند بگیرد. مهاجرت به کشور دیگر می­ تواند فرصتهای متعدد آموزشی، شغلی و فرهنگی را برای افراد به ارمغان آورد، رویای کسب تجربه زندگی در شرایطی متفاوت و شانس برخورداری از زندگی با کیفیت بهتر گاهی وسوسه ­کننده است. اما این اتفاق در صورتیکه بدون تجربه پیگیری شود می­تواند تمام این رویای شیرین را به کابوسی تلخ تبدیل کند. این مسأله که از چه طریق اقدام به مهاجرت باید کرد که احتمال شکست آن به صفر برسد، نیازمند بررسی کارشناسان خبره و آگاه در زمینه مهاجرت از طرق گوناگون دارد.

دریافت تماس از طرف مشاوران ما

وکیل مهاجرت به آلمان
پیشنهاد ویژه مهاجرتی

باید اعلام کنیم که مهاجرت بدون استفاده از خدمات و راهنمایی­ های یک دفتر مهاجرتی تقریبا کاری بسیار سخت است مگر آنکه در این روند از تجربه نزدیکانی که خود قبلا مهاجرت کرده ­­اند استفاده شود. اما در هر صورت توجه به این مطلب که شرایط افراد با یکدیگر متفاوت است باعث می­شود که گاهی همین تجربه ­ها نیز کمک زیادی به افراد نکند.

مشاوره با وکیل مهاجرت به آلمان

همانطور که پیشتر گفتیم مشاوره با وکیل مهاجرت به آلمان یکی از مطمئن­ ترین روشهای کسب اطلاعات برای شروع و ادامه فرایند مهاجرت به آلمان می­باشد. کشور آلمان به عنوان یکی از پیشرفته ­ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا، به علت داشتن رشد منفی جمعیتی به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای اروپایی تبدیل شده است.

سیاستهای مهاجرتی این کشور اروپایی در هر زمینه­ ای مسیر را برای ورود به این کشور گشوده است. اما باید اعتراف کنیم که دروازه ­های آلمان برای کسانی باز است که به نوعی خدمتی به آن برسانند، به عنوان نمونه مهاجرین تحصیلی و شغلی بسیار مورد پذیرش هستند.

مشاوره با وکیل مهاجرت به آلمان
مشاوره با وکیل مهاجرت به آلمان

اشتیاق زیاد برای برخورداری از امکانات این کشور سبب شده است که جمعیت زیادی از سراسر جهان به سمت آن روانه شود و همین موضوع علت اعمال سختگیری­ هایی برای صدور ویزای آن شده است. وجود صفهای طولانی در پشت درهای سفارتخانه آلمان نشان می­ دهد که فرایند دریافت ویزای این کشور بسیار زمان­بر و گاهی ناامید کننده است و حتی ممکن است موقعیت فرد را از بین ببرد.

به عنوان نمونه کسی که پذیرش از یک دانشگاه آلمانی را دریافت کرده است اگر در فرایند ویزا مدت زمان زیادی را اجبارا صرف کند، ممکن است موقعیت تحصیلی خود را از دست بدهد و یا فردی که یک موقعیت شغلی مناسب را بدست آورده است اگر در زمان تعیین شده نتواند خود را به محل کار برساند و درگیر مسائل و مشکلات اخذ ویزا شود، احتمال از بین رفتن موقعیت شغلی خود را باید بدهد.

یکی از خدماتی که موسسه راه مهاجرت به دوست داران مهاجرت آلمان می­دهد خدمات مشاوره­ای است که منجر به کاهش مشکلات مسیر مهاجرت می­­شود. وکلای مهاجرتی در اغلب مواردی که مربوط به حوزه‌ مهاجرت است، می‌توانند به افراد کمک کنند، از جمله آنها می­توان به اخذ اقامت موقت، اخذ اقامت دائم، تابعیت، تمدید اقامت، دریافت ویزای خود اشتغالی، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، تجاری، ملحق شدن به خانواده و غیره اشاره نمود.

وکیل مهاجرت به آلمان پناهندگی

متأسفانه یکی از نتایج مشاوره در خصوص مهاجرت با افراد ناآگاه و بی اطلاع و یا افراد سودجو و کلاهبردار، وارد شدن به مسیر بسیار خطرناک پناهندگی است. باید بدانیم که یک وکیل مهاجرت به آلمان پناهندگی را به عنوان یک روش مهاجرتی پیشنهاد نمی­دهد. علت آن واضح است، مشکلاتی که در این مسیر وجود دارد علاوه بر خطر از دست دادن مال و سلامت افراد، گاهی به قیمت جان آنها تمام می­شود و متأسفانه این روش مهاجرتی معمولا بازگشت ندارد. 0

معمولا افرادی که دچار مشکلاتی چون، آزار، ترس شدید، تهدید جانی و مالی، عضویت در یک گروه خاص و … هستند به امید برخوردار شدن از حمایت جامعه جهانی، دست به مهاجرت از مسیر پناهندگی می­زنند. فرایند پناهندگی در کشورهای اروپایی سخت و گاهی غیرقابل تحمل است.

معمولا افراد به دو روش قانونی (از طریق ویزای توریستی) و غیر قانونی وارد آلمان می­شوند. آنها بلافاصله پس از ورود باید اداره پلیس مراجعه نموده و درخواست خود مبنی بر پناهنده بودن را اعلام کنند. در این زمان از آنها مصاحبه­ای گرفته می­شود و از آنها خواسته می­شود که در یک دادگاه شرایط بد کشورشان را اثبات کنند، توضیح آنکه؛ افراد باید با در دست داشتن مدارک کافی، توضیح دهند که اگر به کشور خودشان بازگردند مورد آزار و اذیت و حتی مرگ قرار خواهند گرفت؛ پس از آن باید تا مدت زمانی که تحقیقات دولت در خصوص آنها به نتیجه برسد در کمپ­های مهاجرتی سکونت داشته باشند.

این کمپ ها معمولا از پایین ­ترین کیفیت زندگی برخوردار هستند و در بدترین شرایط ممکن از نظر بهداشتی، ایمنی، آب و هوایی قرار دارند. پس از مدت زمانی که گاهی بسیار طولانی است، اگر شرایط متقاضیان مورد پذیرش دولت قرار نگرفت، ظرف یک هفته باید آن کشور را ترک کنند.

باید تأکید کنیم که موسسه راه مهاجرت IMW به هیچ عنوان این روش مهاجرتی را توصیه نمی­کند و هیچ گونه خدماتی در این زمینه ارائه نمی­دهد. خوشبختانه بسیار اتفاق می­ افتد که افراد پس از مشاوره با وکیل مهاجرت آلمان متوجه شده­ اند که شرایط مربوط به یکی از روش های قانونی مهاجرت همچون، مهاجرت تحصیلی، از طریق کار، ازدواج، تولد، سرمایه ­گذاری را دارا هستند و لذا با کمترین خطری به هدف خود دست یافته­ اند. موسسه راه مهاجرت به تمامی متقاضیان مهاجرت به آلمان توصیه می­کند که برای این هدف خود یکی از روشهای کم دردسر مهاجرت را انتخاب نمایند.

در صورت تمایل می توانید همین الان
با مشاورین ما تماس بگیرید

مشاوره تلفنی رایگان مهاجرت

یا اینکه می توانید با تکمیل فرم زیر و ارسال شماره تماس، از ما بخواهید با شما تماس بگیریم.

وکیل مهاجرت به آلمان در تهران

همانطور که پیشتر توضیح دادیم، موسسات مهاجرتی معتبر یکی از بهترین رو شها برای حفظ مال و زمان متقاضیان مهاجرت است؛ هرچند این افراد مجبور به داشتن یک وکیل نیستند؛ اما حضور وی می­تواند روند بررسی پرونده مهاجرتی را سرعت بخشد. موسسه راه مهاجرت با در اختیار داشتن متخصصین بسیار با تجربه و آگاه از قوانین مهاجرت، همواره بهترین پیشنهاد برای نوع روش مهاجرتی را بر اساس شرایط افراد پیشنهاد می­کند.

همچنین می­تواند بسیاری از کارهای مهاجرتی را به نیابت از افراد متقاضی انجام دهد و به این شکل هزینه ­هایی را که خود فرد مجبور به پرداخت آنها بود مانند هزینه ­های رفت و آمد و از آن مهم تر صرف وقت فراوان و درگیر شدن با صفهای طولانی و خسته کننده؛ را از بین ببرد.

موسسه راه مهاجرت دارای وکیل مهاجرت به آلمان در تهران است که با تسلط بر آخرین قوانین مهاجرتی شانس دریافت ویزای آلمان را افزایش دهد. به عنوان مثال اگر کسی تصمیم به مهاجرت تحصیلی آلمان گرفته باشد، مشاورین موسسه راه مهاجرت به نیابت از ایشان پرونده تحصیلی را باز کرده و خود اکثر مراحل مانند درخواست پذیرش تحصیلی دانشگاه مناسب، مشخص نمودن محل سکونت و … را انجام می­دهد و در هیچ یک از این مراحل نیاز به حضور فرد متقاضی نیست.

خوبی این مسأله آن است که به علت اشراف کامل بر قوانین دانشگاه ­ها می­تواند احتمال اشتباه را به صفر رسانده و فرد را از جریمه­ هایی که ناشی از عدم آگاهی از قوانین است، نجات دهد. لذا یک مشاور مهاجرت خوب قطعا می تواند راهنمایی مناسبی برای تصمیم درست به شما بکند. دفتر مشاوره موسسه در تهران تمامی این خدمات را در اختیار تمامی هم میهنان عزیز قرار می­دهد.

وکیل مهاجرت به آلمان در تهران
وکیل مهاجرت به آلمان در تهران

خدمات مهاجرت کاری به آلمان

از جمله خدمات دیگری که یک وکیل مهاجرت به آلمان می­تواند به افراد متقاضی مهاجرت کار ارائه دهد، یاری رساندن در پیدا کردن شغل مناسب است. باید بدانیم با وجود وضعیت خوب مشاغل در آلمان، افراد زیادی خواستار کار کردن در این کشور صنعتی هستند و لذا رقابت بسیار بالایی در این زمینه وجود دارد. از این نظر بدست آوردن یک شغل خوب که متناسب با مهارت و تخصص افراد باشد نیاز به تجربه بسیار زیاد دارد که این تجربه در اختیار یک وکیل خوب است.

از سوی دیگر مهمترین رکن در یک پرونده مهاجرتی پیگیر بودن است که افراد با خیال راحت می­توانند این وظیفه را به عهده موسسه مهاجرتی و یا وکیل مهاجرت به آلمان  بگذارند.

یک وکیل مهاجرت به آلمان باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشد تا بتواند به راحتی با طرف آلمانی ارتباط گرفته و از سوی دیگر به متقاضیان روش صحیح حل مشکلات را اطلاع دهد. علاوه بر این آگاهی از فرهنگ مردم آلمان نیز ضروری است و تأثیر زیادی بر نحوه بدست آوردن موقعیت ­های مناسب برای متقاضیان دارد. همچنین باید بر تمامی قوانین مهاجرتی و زندگی در آلمان تسلط داشته باشد و به روزترین قوانین را دنبال کند که از جمله مهم ترین آنها، آگاهی از قوانین مالیاتی این کشور است. در عدم حضور یک وکیل خوب، تمامی این وظایف بر عهده خود فرد متقاضی است.

در صورت تمایل می توانید همین الان
با مشاورین ما تماس بگیرید

مشاوره تلفنی رایگان مهاجرت

یا اینکه می توانید با تکمیل فرم زیر و ارسال شماره تماس، از ما بخواهید با شما تماس بگیریم.

وکیل مهاجرت به آلمان در شیراز

خبر خوب آنکه موسسه راه مهاجرت با داشتن شعبه ­ای در شهر شیراز، وکیل مهاجرت به آلمان در شیراز را در دسترس هم میهنان عزیز جنوب کشور قرار می ­دهد. تمامی خدمات این دفتر همانند شعبه پایتخت بوده و از این حیث روند مهاجرت برای این عزیزان را آسانتر می­کند.

هزینه وکیل برای مهاجرت به آلمان

باید بگوییم هزینه وکیل برای مهاجرت به آلمان دقیق مشخص نیست زیرا هر وکیل و یا موسسه مهاجرتی بر اساس شرایط افراد، مشکلات پرونده، نوع خدمات خود، روش مهاجرتی، تعداد افراد خانواده مهاجر و … می­تواند هزینه را تعیین کند. بخشی از این هزینه ­ها صرف خدمات خود موسسه می­شود و بخشی نیز برای تهیه مدارک فرد متقاضی در نظر گرفته می­شود که از جمله مهمترین آنها هزینه بررسی پرونده و صدور ویزا است.

یکی از خدمات وکیل مهاجرت به آلمان آگاهی دادن به افراد در خصوص هزینه­ های روش مهاجرتی است. به عنوان نمونه، افرادی که اقدام به مهاجرت تحصیلی می­کنند باید بدانند که دانشگاه ­های خصوصی آلمان سالانه بین 10 تا 20 هزار یورو را دریافت می­کنند. آگاهی از مسائل مربوط به هزینه­ ها می­تواند شدیدا در تصمیم­ گیری افراد دخالت کند که این موضوع وظیفه یک وکیل است.

هزینه وکیل برای مهاجرت به آلمان
هزینه وکیل برای مهاجرت به آلمان

مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان

همانطور که قبلا اشاره کرده­ ایم، برای مهاجرت خوب است که از یک موسسه مهاجرتی معتبر کمک گرفت. این موسسات مشخصات زیادی دارند از جمله آنها، وجود وکلای با مجوز قانونی، داشتن دفتر فیزیکی و ارائه خدمات آنلاین است. خبر خوب آنکه موسسه راه مهاجرت IMW از تمامی این گزینه­ ها برخوردار است و یکی از بهترین همراهان شما عزیزان در فرایند مهاجرت خواهد بود.

در صورت تمایل می توانید همین الان
با مشاورین ما تماس بگیرید

مشاوره تلفنی رایگان مهاجرت

یا اینکه می توانید با تکمیل فرم زیر و ارسال شماره تماس، از ما بخواهید با شما تماس بگیریم.

یکی از خدمات اصلی موسسه، ارائه مشاوره رایگان مهاجرت به آلمان است. توضیح آنکه، هر دو دفتر موسسه در تهران و شیراز در مراحل اولیه فرایند مهاجرت مشاوره کاملا رایگان و دقیقی را به افراد ارائه می­دهند و با مشخص نمودن مسیر مهاجرت، مزایا، معایب و مشکلات آن را مطرح نموده و بهترین شرایط را برای افراد فراهم می­کنند. صداقت متخصصین موسسه اجازه نمی­دهد که تنها به ارائه توضیحات تکراری و غیر مفید بپردازد و لذا اکثر افرادی که تصمیم جدی برای مهاجرت دارند، پس از دریافت مشاوره رایگان به اطلاعات دقیقتری دست پیدا می­کنند.

علاوه بر این، اگر افراد وارد فرایند مهاجرت شده باشند و از مشکلاتی مانند نقص مدارک پرونده، مشکل زبان، ضعیف بودن رزومه و… رنج ببرند می­توانند با دریافت راهنمایی‌های لازم مشاورین موسسه، اقدام به رفع آنها کنند. همچنین موسسه راه مهاجرت پس از رسیدن به آلمان نیز در کنار افراد است تا برای حل مشکلات احتمالی بوجود آمده در آنجا نیز به آنها کمک کند.

حرف آخر

به عنوان حرف آخر باز هم تکرار می­کنیم که حضور یک وکیل مهاجرت به آلمان در پرونده متقاضیان الزامی نیست؛ اما متأسفانه شرایط بسیار سخت صدور ویزا و شلوغی صف‌ سفارت آلمان، معمولا باعث می­شود که افراد به سراغ موسسات مهاجرتی مانند موسسه راه مهاجرت رفته و با این انتخاب شانس اخذ ویزای خود را بالا ببرند. عزیزان متقاضی می­توانند رسمیت و تخصص وکلای موسسه راه مهاجرت IMW را از مدارک آن‌ها، پرونده‌های موفق و تجربیات مشتریان متوجه شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

از این که با خواندن مقاله وکیل مهاجرت به آلمان توانسته باشیم کمکی به شما کنیم، خود یک افتخار بزرگ برای مجموعه راه مهاجرت IMW به حساب می آید. مشاورین و کارشناسان ما در تمامی زمینه های مهاجرت و اخذ ویزا (کشور های اروپایی، آسیایی و آمریکا و کانادا) یار و همراه شما خواهند بود. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، با ما در تماس باشید!

مجله راه مهاجرت

آخرین مطالب
انواع راه های مهاجرت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *